Tja nyvaken!



Hej jag är nyvaken och assnygg! Fast nä. Och vad gör jag vaken såhär extremt tidigt, och varför bestämde jag mig för att blogga? Haha ja det är en jävligt bra fråga. Men Madeleine frågade mig helt från det blå varför jag inte bloggar längre och det fick mig faktiskt att börja fundera, varför bloggar jag inte längre? Dels för att det blir så sjukt jävla tråkigt i längden så verkligen creds till alla storbloggare som orkar dela med sig av sitt liv hela tiden även om dom i princip inte gör ett piss. Sen dels för att jag är en mycket upptagen kvinna. Igår hade jag tillexempel inspelningar till nya episoderna av Baywatch, räddade den bengaliska tigern från utrotning, hade gruppsex på en pyramid i Egypten och fått nobelpriset i fysik. Inte illa pinkat va? Nej nu ska jag återgå till mitt superjättemegaviktiga liv, Spiderman tar inte raster för att blogga vet ni. Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0