Striptease

Idag hade jag, Kasper, Gabbe och någon random kille som jag inte vet namnet på, stripteasetävling precis utanför Mörby Centrum. Definitivt bland det stördaste jag gjort, men. Det sägs ju att man bör ha åtminstone en erfarenhet av allt! Åh, mitt nya motto här i livet, efter Hakuna Matata förstås. I alla fall, det hela började med att jag frågade Casper om han inte frös. Han hade nämligen bara en tunn långärmad på sig och idag kändes det som självaste Nordpolen ute. Seriöst, jag skulle inte ha blivit ett dugg förvånad om det kommit en ren förbiflygande. Men Casper frös ju verkligen inte! För att bevisa detta faktum så tog han av sig så att han bara hade en t-shirt på sig. För att inte vara sämre själv så tog jag av mig min jacka, min kofta och min halsduk tills jag bara hade linne. Då kommer Gabriel och vill också vara med och någon kommer med det idiotiska förslaget att alla måste vara så avklädda som den som hade minst kläder. Vilket betyder: Om jag tog av mig till exempel byxorna så var alla andra tvungna att göra detsamma. Funkade väldigt bra, eftersom ingen ville ta av sig mer. Alla gick runt och huttrade, men alla vägrade sätta på sig kläderna också eftersom ingen ville förlora. Så kom Gabbe på den extremdumma idéen att ta av sig tröjan för att jävlas med mig. Det var ungefär här i leken som den andra, random killen kom med. Och FYFAN vad kallt det var! Helt sjukt och idioterna Kasper och hans tappre följeslagare Random bestämde sig för att åka runt med moppen. UTAN TRÖJA! Helt knäppa killar det där, men hela spektaklet slutade med att vi blev tvingade att sätta på oss tröjorna för att få stanna kvar på gården och kolla på fotboll. Tack gode gud för det, för jag höll ju på att dö. Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0