Tråkighet är en synd

Satt här framför datorn och hade så tråkigt som bara jag kan. Funderade över så livsviktiga saker som var tårarna kommer ifrån och varför tyska finns. Hehe, det gäller att filosofera när man kan! Emma och jag diskuterade olika raggningsrepliker och kom fram till några som vi DEFINITIVT ska använda nästa gång vi hittar en lite sexig grabb. We are going to sweep him of his feet! Vad sägs om: Tjena snygging, ska vi hem till mig och locka mitt löshår? Erkänn att det låter frestande. Janssons tempation varning på den asså! Idag hade vi Bingo i skolan, sista lektionen och det bjöds på godis. Det krävs några riktigt dåliga lirare för att förlora även när man har fuskat. Antar att jag, Madeleine, Casper och Johanna passade perfekt in på den kategorin. Om man ändå kunde vara en känguru...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0