Asiater ska man inte lita på!

Måste bara tillägga en liten snabb händelse som faktiskt inträffade idag. Vi var på väg från Gamla Stan till Drottninggatan för att äta på Burger King. Och nej, jag vet att det inte är förvånande att vi dumpade vår mentorsklass på vår mentorsdag för matens skull, men vad ska man göra. Vi var hungriga! Iallafall, halvvägs över dendär brogrejen som jag inte har någon aning om vad den heter, känner Mikaela en plötslig lust för att dra ner mig på marken? VAD ÄR DET FÖR STIL? Dessutom vände sig alla på bron om och skrattade, fotograferade och kollade. Ja alla utom Mikaela, hon sprang därifrån och lämnade mig ensam med min avdomnade rumpa. Asiater går inte att lita på. Vem behöver fiender när man har sådana vänner? Hon förtjänade faktiskt kommentaren jag gav henne
- Jävla Thailändare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0